środa, 16 lipca 2014

Zakupy i upominki - czerwiec


Hej, przepraszam was za moją nieobecność , była spowodowana remontem a później awarią internetu, która wczoraj na szczęście została usunięta. Czerwiec to mój ulubiony miesiąc z powodu Dnia Dziecka , urodzin, imienin a przede wszystkim dlatego,że zaczynają się wakacje. Już od dawna miałam zaplanowane większe zakupy ubraniowe w lipcu dlatego starałam się nie wydawać za dużo pieniędzy na kosmetyki. Zapraszam was do obejrzenia łupów i upominków ;).
Niedawno firma Cetaphil wypuściła nową serię produktów pielęgnacyjnych do cery tłustej, dowiedziałam się o ich istnieniu dzięki zajęciom w poradni dermatologicznej. Pani dermatolog zachwalała tę serię swoim pacjentom. Postanowiłam wypróbować te produkty i jestem z nich bardzo zadowolona. Zarówno pianka jak i krem zawierają filtry spf 30 , co jest ważne zwłaszcza latem. Niedługo planuje post na temat tych dwóch produktów na ,który już serdecznie wasz zapraszam.
Postanowiłam wrócić do jednej z moich ulubionych wcierek , Jantar jeśli chcecie więcej o niej przeczytać zapraszam tutaj.
Teraz czas na upominki ,które posegregowałam do zdjęć tematycznie. Zostałam obdarowana suchym szamponem z Batiste w wersji tropikalnej , już nie raz pisałam wam ,że moim zdaniem są to najlepsze suche szampony więcej możecie przeczytać w tym poście. Kolejnym kosmetykiem jest odżywka nadająca włosom objętość na razie jeszcze jej nie używałam, czeka w kolejce ;). Ostatnim ciekawym produktem z tematyki włosowej jest maska na porost włosów. jej konsystencja jest bardzo ciekawa ponieważ zawiera drobinki ,które mają oczyścić naszą skórę głowy a przez wykonaniu masażu pobudzić nasze włosy do wzorostu.
Ostatnia cześć podarunków to produkty nawilżające do ciała, aktualnie używam masła do ciała z Faromony, tak mi się spodobało,że pojawiło się w ostatnich kwartalnych ulubieńcach.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi