poniedziałek, 16 lutego 2015

Lokówka stożkowa Remington CI95 / Loki lokówką stożkową



Hej dziewczyny, zauważyłam ,że największa popularnością cieszy się post pt. „Loki/fale jak u Kim Kardashian” dlatego postanowiłam ,że opublikuje post w której główną rolę odegrają loki wykonane lokówką stożkową Remington CI95. Produkty firmy Remington cieszą się dobrą opinią ja również jestem zadowolona ze sprzętów tej marki ,które posiadam i których miałam okazje u kogoś używać. 


Loki przed rozczesaniem
Lokówka ,o której dziś mowa posiada ceramiczną, perłową powłokę dzięki czemu sprzęt nadaje blask naszym włosom.  Temperatura, do której możemy nagrzać lokówkę to od 150 do 235 stopni. Nagrzewa się w ciągu 30 sekund. Zaletą jest długość kabla ,który liczy 3m. Lokówka nie posiada klipsa, który mógłby ułatwić nam nakręcanie włosów dlatego do zestawu mamy dołączoną rękawiczkę ,która ma uchronić nas przed oparzeniem . Lokówka świetnie sprawdza się zarówno o osób z gęstymi włosami tak jak nasza modelka ;) (KatarzynaCzyta) jak również u osób o średniej gęstości włosów jak u mnie.  Ciężko jest znaleźć lokówkę dla osób o cienkich włosach a tak jak najbardziej się u nich sprawdzi.  Dzięki temu ,że trzon lokówki zmniejsza się ku górze możemy wyczarować różnej grubości loczki.  Loki tą lokówką utrzymują się nawet do 3 dni,również u osoby ,której włosy mają tendencję do szybkiego rozprostowania się (sprawdzałam na koleżance). Cena lokówki waha się w zależności od sklepu, w najniższej cenie widziałam ja na stronie oleole.pl ale warto poszukać również okazji na Allegro.  Ta lokówka to mój pewniak kiedy gdzieś wychodzę i chcę żeby moje włosy wyglądały jak najlepiej i miały dużą objętość. Jeśli zastanawiacie się nad nowym sprzętem do stylizacji to serdecznie wam ją polecam. 
Loki po rozczesaniu


8 komentarzy :

  1. Lokówkę staram się omijać szerokim łukiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ale od wielkiego święta można zaszaleć ;)

      Usuń
  2. Też omijam lokówki, ale na duże wyjścia chciałabym taką mieć, bo loki tworzone za jej pomocą są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne loki robi :) Ja całkowici odstwiłam wszelkie lokówki, suszarki i prostownice już ponad 2 lata temu, ale od wielkiego wyjścia, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, od wielkiego wyjścia można zaszaleć ;)

      Usuń
  4. Nie używam lokówki wogóle ;-) a Twoje włosy wyglądają cuudownie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi