poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Loki/Fale jak Kim Kardashian - lokówka BaByliss pro 180 32 mm




Witam , po tygodniowej przerwie powracam z postem dotyczącym włosów. Od zawsze podobały mi się loki/fale jakie nosi Kim Kardashian i również chciałam takie mieć poszperałam w Internecie i dowiedziałam się ,że Kim używa lokówki BaByliss jednak nie jest dostępna w Polsce <klik>. Postanowiłam kupić jakiś inny model tej firmy i padło na BaByliss pro 180 32 mm ,który znalazłam na allegro w okazyjnej cenie 60 zł , ktoś kupił dla kogoś na prezent a ,że nie przypadł do gustu wystawił go na aukcji. Długo zastanawiałam się nad wybraniem grubości lokówki wahałam się nad 32 mm a 38 mm ,ostatecznie padło jednak na 32 mm. Przy zakupie tego typu lokówki musicie się jednak dobrze zastanowić ponieważ najlepszy efekt daje na grubych i długich włosach gdyż znacznie je skraca. Efekt jaki daje na moich włosach średnio mi się podoba ponieważ kilka miesięcy temu miałam problem z nadmiernym wypadaniem włosów i ich objętość znacznie się zmniejszyła. Loki ,które widzicie na zdjęciach są wykonane na mojej koleżance ,która posiada bujną czuprynę.  Lokówką możemy również prostować włosy jednak efekt nie będzie taki jak po prostownicy.

  Informacje ogólne o lokówce:
- Średnica 32 mm
- Obrotowy kabel o długości 1,8 m
- Stopień regulacji , maksymalna temperatura 180 stopni
-Ceramiczna powłoka

11 komentarzy :

  1. MAsz bardzo ładne i zadbane włosy;. )

    OdpowiedzUsuń
  2. To włosy koleżanki , ale dziękuję w jej imieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fale wyszły super :) A koleżanka nie wygląda jakby miała bujną czuprynę, ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje na zdjęciu nie widać objętości , jednak w rzeczywistości jest ich naprawdę bardzo dużo ;)

      Usuń
  4. Super wyszły ci loki :D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne i naturalne wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt bardzo fajny- elegancko to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi