sobota, 17 listopada 2012

Faromona Jantar odżywka do włosów




Witam, dzisiaj na tapetę trafia odżywa do włosów Jantar. Ja swoją kupiłam w aptece zielarskiej i kosztowała około 12 zł. Główną przyczyną dlaczego kupiłam ten produkt było wypadanie włosów, próbowałam wody brzozowej lecz po niej włosy przestały wypadać na tydzień a później znowu wypadały. Byłam również u dermatologa i dostałam receptę na tabletki, przypomniało mi się ,ze czytałam na wizażu o tej odżywce i postanowiłam ,że najpierw spróbuję tego produktu a jeśli nie pomoże wykupię te tabletki ,kuracja tymi tabletkami powinna trwać 3 miesiące, jednak nie było takiej potrzeby Jantar zahamował wypadanie włosów, teraz wypada kilka dziennie i wyrosły tak zwane baby hair. Butelka jest szklana i ma małą dziurkę troszkę ciężko wydobyć produkt ale dzięki temu w moim przypadku nie wyleje za dużo a mam skłonność do przesady.  Nie przetłuszcza mi skóry głowy , włosy nie są oklapnięte, ma zapach męskich perfum. Jest to wydajny produkt,  wcieramy odżywkę przez trzy tygodnie później robimy trzy dni przerwy i ponownie możemy zacząć kuracje. Ja jestem w trakcie trwania drugiej kuracji (został mi jeszcze tydzień), zrobię pewnie jeszcze jedną lub dwie aby dokończyć produkt i za jakiś czas ponownie do niego wrócę. Jestem zadowolona z efektów. Zdjęcie zostało zrobione wcześniej ponieważ miałam wtedy dostęp do lepszego aparatu a różowa linia oznacza ile produkty mi zostało.

 Skład: Aqua, Propylene Glycol, Glucose, Calendula Officinalis Extract, Chamomilla Recutita Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Salvia Officinalis Extract, Pinus Sylvestris Extract, Arnica Montana Extract, Arctium Majus Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Hedera Helix Extract, Tropaeolum Majus Extract, Nasturtium Officinale Extract, Amber Extract, Disodium Cystinyl Disuccinate, Panax Ginseng, Arginine, Acetyl Tyrosine, Hydrolyzed Soy Protein, Polyquaternium-11, Peg-12 Dimethicone, Calcium Pantothenate, Zinc Gluconate, Niacinamide, Ornithine Hci, Citrulline, Glucosamine HCI, Biotin, Panthenol, Polysorbate 20, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Linoleic Acid, PABA, Triethanolamine, Carbomer, Parfum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Methyldibomo Glutaronitrile, Dipropylene Glycol, Limonene, Linalool

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi