środa, 29 stycznia 2014

Projekt denko : grudzień, styczeń

Hej dzisiaj zapraszam was do obejrzenia moich pustych pudełek, które zebrałam w ciągu tych dwóch miesięcy , niestety ten okres nie był obfity w zużycia.

Zużyłam mój pierwszy szampon z firmy Alterra , jego zadaniem jest wzmocnienie włosów.Używanie tego produktu było dla mnie przyjemnością ponieważ ma świetny zapach a włosy były odbite u nasady ;). Kokosowa maska o dobrych właściwościach nawilżających również sięgnęła dna, jeśli chcecie więcej o niej przeczytać zapraszam do tego posta ;). Pod koniec grudnia wykończyłam mój ulubiony suplement i od raz zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie ;).


Od jakiegoś czasu wykończenie jakiekolwiek podkładu sprawia mi trudność mimo tego ,że codziennie go używam. Udało mi się wykończyć podkład z Maybelline ,który miałam od wakacji oraz Rimmel Stay Matte, o którym pisałam tutaj, bez wątpienia jeszcze nie raz do niego powrócę.
W okresie wakacyjnym kiedy znudził mi się już puder matujący z Synergen postanowiłam wypróbować bambusowy puder maki Paese na lato dla mojej tłustej cery był za słaby, jesienią świetnie się spisywał.Eyeliner z Bell służył mi przez 3 miesiące dzięki niemu przekonałam się ,że tanie nie znaczy złe, więcej o nim tutaj.
Standardowo w denku pojawiło się kolejne opakowanie zmywacza ;). Skończyłam buteleczkę perfum z FM o numerze 88, pachniały malinową mambą ;).

A jakie były wasze zużycia ?

3 komentarze :

  1. Zużycia kolorówki liczą się podwójnie, więc możesz być z siebie dumna :) Szampon z Alterry będę musiała wypróbować, odbicie od nasady brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie jestem z siebie dumna ;) Koniecznie wypróbuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wiem jak to jest, ale czuje jakbym prawie nic nie denkowala :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi