wtorek, 26 listopada 2013

Rimmel Stay Matte

Hej , dawno nie pisałam o produkcie do twarzy , dziś postanowiłam opisać podkład Rimmel Stay Matte na ,którego próbkę w kolorze 100 Ivory trafiłam w magazynie Cosmopolitan, od razu postanowiłam go sprawdzić. Produkt ma szeroką gamę kolorystyczną zaczyna się na kolorze 010 Light Porcelain a kończy na 400 Natural Beige. Mimo,że jestem posiadaczką jasnej cery najbardziej dopasowany jest dla mnie kolor, który był dołączony w gazecie. Po nałożeniu produkt wygląda bardzo jasno na twarzy lecz po kilku minutach dostosowuje się. Po jego użyciu cera w ogóle się nie świeci i użycie pudru matującego jest zbędne , ja jednak nakładam go ponieważ chce przedłużyć trwałość podkładu.Ważne jest aby uważać z ilością kosmetyku matującego ponieważ łatwo przesadzić i zrobić efekt maski. Musze przyznać ,że jest to jeden z nielicznych podkładów ,który tak długo utrzymuje się na mojej cerze zazwyczaj trzymają się 5-6 godzin a ten pozostaje na 9. Kolejną zaletą jest  zdecydowanie dostępność oraz cena ponieważ za standardową pojemność 30 ml płacimy około 23 zł. Zimą na pewno dobrze się sprawdzi, latem jego konsystencja może być za ciężka. Osobą o suchej cerze pewnie nie przypadnie do gustu ponieważ podkreśla suche skórki. Lubię testować nowe produkty ale gdy będę chciała kupić produkt , który mnie nie zawiedzie to na pewno będzie to ten. A co wy myślicie o tym produkcie ?

5 komentarzy :

  1. Fajnie, że tak dobrze matuje i jest trwały. U mnie królują ostatnio lekkie podkłady rozświetlające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety podkłady rozświetlające nie są dla mnie ; /

      Usuń
  2. również miałam próbkę w cosmo:) dla mnie był odrobinkę za ciemny.
    Ale ładnie matowił i maskował wypryski:) i co najważniejsze super się rozprowadzał, kupię na pewno jak wykończę Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam ale prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawi, szczególnie, że mam słabość do podkładów :D:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi