czwartek, 28 marca 2013

Zakupy Marzec

Dzisiaj zapraszam was do obejrzenia zakupów z tego miesiąca ;)

Nie mogło obyć się bez produktu do włosów ;), ampułki z Marionu już niedługo pojawi się ich recenzja

1.Podkład Max Factor Smooth Effect Foundation jeśli jesteście ciekawi jak u mnie się sprawdził zapraszam tutaj.
2.Tusz do rzęs z Bell "szalona objętość " na razie zauważyłam wydłużenie objętości jeszcze nie ;)
3. Bananowa maska do włosów , muszę przyznać ,że jest to pierwszy produkt ,prócz balsamu , która kupiłam nie ze względu na działanie tylko na zapach , cena tez była kusząca 1000 ml za 16,90 zł.
4. Osłonka z Pepco na początku miała służyć pędzlom ale zamieszkały w niej bransoletki
1. Lakiery Wibo , na którymś z blogów zauważyłam te piękne kolory i postanowiłam popędzić po nie do sklepu , jednak bardziej lubię ten niebieski ;)
2.Podkład z Avonu MAttifying Foundation jeśli chcecie więcej się o nim dowiedzieć zapraszam tutaj
3.Rozświetlacz z FM
4. Perfumy z FM nr.88 o zapachu malinowej mamby 
1.Biała kredka do oczu Inglot nr 31
2.Korektor z Bell
3.Paletka Sleek Oh ho special do zamówienia został dołączony balsam Scottish fine Soaps
4. Mój pierwszy suchy szampon wybór padł na Schaume

1 komentarz :

  1. Zostałaś otagowana:) http://vanite92.blogspot.com/2013/03/45.html zapraszam do wzięcia udziału:) Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi