wtorek, 19 marca 2013

Avon Mattifying Foundation








Ten lekki podkład zmniejsza natłuszczenie skóry o 62% nadając jej matowy i świeży wygląd na wiele godzin. Dzięki unikalnej formule nawilża skórę i zapobiega jej świeceniu. Produkt doskonale się wchłania i pozostaje w tej samej formie przez cały dzień. Podkład matujący Avon ogranicza widoczność porów i niedoskonałości skóry zapewniając równomierny koloryt i idealny wygląd cery. Lekka formuła nie tworzy efektu maski.


Ostatnio skończył mi się podkład z Paese ,który o dziwo starczył mi na 2 miesiące jeśli chcecie więcej o nim poczytać kliknijcie tutaj ;). Postanowiłam wypróbować jaki nowy produkt i z polecenia koleżanki padło na podkład z Avonu Mattifying Foundation ,który w tym miesiącu jest w promocji i kosztuje 12,90 zł a jego stała centa to 32 zł za 30 ml. Jego gama zawiera 5 kolorów : Ivory, Shell , Nude, Naturall Beige, Medium Beige. Ja wybrałam , najjaśniejszy i jeśli chodzi o kolor to doskonale pasuje to mojej skóry. Tak jak każdy podkład wyrównuje koloryt skóry jeśli chodzi o matowienie to rzeczywiście robi to skóra nie świeci się przez cały dzień, nie musimy używać już pudru matującego. W moim przypadku utrzymuje się 6 godzin zresztą tak jak każdy podkład i na tym niestety się kończą plusy , niestety podkreśla suche skórki i zmarszczki mimiczne. Podsumowując mam co do niego mieszane uczucia jednak wrócę do niego ponownie za miesiąc kiedy pogoda się zmieni a moja skóra przestanie się przesuszać i wtedy dam znać czy zmieniałam zdanie na jego temat.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi