piątek, 25 stycznia 2013

Podkład Paese




Hej dzisiaj po raz kolejny wpis o podkładzie , tym razem z firmy Paese ma standardową pojemność a jego cena wynosi 29,90 zł , jeśli chodzi o dostępność to możemy znaleźć go na allegro ja kupiłam go w  mniejszej drogerii. Niestety gama kolorów nie jest szeroka a osoby o bardzo  jasnej cerze nie dobiorą sobie odcienia , mimo że należę do osób o jasnej cerze najjaśniejszy odcień 01 jasny beż jest dla mnie odpowiedni. Podkład zawiera SPF 6 i nada się dla dziewczyn, które nagrywają filmiki. Produkt jest przeznaczony do wszystkich typów skóry , ja posiadam cerę tłustą i dobrze się u mnie spisuje , na opakowaniu producent napisał ,że matowi skórę , jednak nie mogę się z tym zgodzić ponieważ konieczne jest użycie pudru matującego. Miałam już wcześniej ten kosmetyk , w okresie letnim jednak na takie gorące miesiące jest zdecydowanie za ciężki, jego krycie jest ok. , jeśli chodzi o długość utrzymywania się na skórze w moim przypadku utrzymuje się tyle co inne podkłady czyli tak około 6/ 7 godzin. Opakowanie jest w postaci słoiczka a na zakrętce znajduje szpatułka, która dla jednych może być plusem a dla drugich preferujących pompki już nie koniecznie. Dzięki szpatułce możemy nałożyć odpowiednią ilość podkładu bezpośrednio na twarz a później rozetrzeć pędzlem bądź palcami, dzięki takiemu opakowaniu łatwo wydobyć resztki produktu.. Ma gęstą konsystencje dlatego może być ciężko zmyć jego resztki z pędzla , ale gdy umyjemy pędzle szamponem należy nałożyć na kilka minut odzywkę a później spłukać i nie powinien zostać.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi