środa, 5 czerwca 2013

Jak zabezpieczać włosy przed słońćem ?



Hej , dzisiaj zapraszam was na post związany z włosami, pogoda nas niestety nie rozpieszcza raz buro a raz ciepło miejmy nadzieje ,że niedługo nadejdą upały i post taki jak w tytule a mianowicie Jak zabezpieczać włosy przed słońcem ? Będzie niedługo jak znalazł ;) .

  1. Mgiełki
Ważne jest abyśmy przed wyjściem na powietrze zabezpieczyły włosy , oczywiście musimy zrobić do przynajmniej 15 minut przed wyjściem aby nie narazić włosy na gorsze zniszczenia. Na rynku jest wiele mgiełek tego typu mi bardzo przypadła do gustu z Feromony o której pisałam tutaj, jeśli jedna nie odpowiada wam skład kosmetyku lub lubicie same je robić możecie same wykonać spray ochronny potrzebne nam są olejki wystarczy je zmieszać i gotowe ;)
  1. Nakrycie głowy
Aby nasze włosy były bardziej bezpieczne powinnyśmy nosić nakrycia głowy na rynku jest duży wybór kapeluszy , chustek , wystarczy wybrać coś odpowiedniego ;)
  1. Spinanie włosów
Nasze włosy będą bardziej chronione gdy je upniemy , w internecie możemy znaleźć wiele propozycji , dzięki czemu będzie nam łatwiej wybrać coś odpowiedniego , co będzie do nas pasowało. Kilka tygodni temu pojawił się na blogu post z propozycjami fryzur jeśli jesteście zainteresowani zapraszam tutaj
  1. Ochrona przed słoną wodą
    Jeśli wyjeżdżamy gdzieś gdzie jest słona woda ważne jest by po takiej kąpieli albo po zabawie w piasku od razu umyć włosy żeby sól nie zaszkodziła znacząco naszym kosmykom.
  1. Nie wychodzimy z mokrą głową
Bardzo poważnym błędem jakim popełniamy pod czas panowania wysokich temperatur jest wychodzenie na dwór gdy nasze włosy nie do końca wyschły, przez to ,że są mokre „łapią” bardziej promienie słoneczne przez co są bardziej podatne na zniszczenia.
  1. Zawsze powinnyśmy nakładać coś na końcówki bez znaczenia na porę roku , dlatego nie zapominajmy o tym zwłaszcza latem ,które nie jest sprzyjające dla naszych włosów.
 Napiszcie koniecznie jakie są wasze sposoby na ochronę włosów latem ;)

6 komentarzy :

  1. mnie niedługo czeka wizyta u fryzjera.. moje włosy wołają o pomstę do nieba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio też się wybrałam , końcówki były już masakryczne ;/

      Usuń
  2. też mam tą mgiełkę jantar, :)
    pierwsze testy przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie właśnie kupiłam kapelusz żeby chronić włosy przed słońcem:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi