wtorek, 11 grudnia 2012

Mgiełka z Faromony




 Witam , dzisiaj kilka słów o mgiełce ochronnej z Faromny, zastanawiałam się czy napisać ten post ponieważ mgiełka ta jest przeznaczona bardziej na lato. Zużycie na zdjęciu nie jest duże jednak jest to moje drugie opakowanie więc wypracowałam sobie zdanie na temat tego produktu ;) .
Mgiełka ma pojemność 200 ml kosztuje około 8 zł tak jak już wcześniej wspominałam jest ona przeznaczone na lato ponieważ ma chronić nasze włosy przed szkodliwym promieniowaniem UV, jest to dobry produkt , który zabezpieczy nasze włosy w czasie pobytu w solarium. Używałam jej przez całe lato i włosy były w dobrym stanie Prócz właściwości ochronnych dobrze nawilża włosy, nabłyszcza oraz ułatwia rozczesywanie. Na opakowaniu producent informuje nas ,że kosmetyk stymuluje pęcznienie keratyny przez co włosy są grubsze, całkowicie się z tym zgadzam włosy zyskują objętość i czuć w dotyku że są o wiele grubsze. Kolejnym plusem tej mgiełki jest to ,że nie przetłuszcza włosów. Zaletą dla mnie jest również to ,że wydobywa skręt moich włosów. Jeśli chodzi o zapach to zależy kto co lubi ;) , dla mnie jest ok ,ma taki zapach jak w cierka o której wcześniej pisałam (męskich perfum) w przypadku tego produktu myślę ,że jest to trochę lżejszy zapach jednak nie jest wyczuwalny na włosach.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi