wtorek, 2 kwietnia 2013

Marion - Wzmacniająca terapia (ampułki)


 







Dawno nie było nic o produktach do włosów więc postanowiłam to zmienić , w zakupach z marca pokazywałam wam ,że kupiłam ampułki z Marionu wydaje mi się ,że jest to jakaś nowość przynajmniej nigdy wcześniej ich nie widziałam. Ja wybrałam ampułki wzmacniające, dostępne są również nawilżające i do włosów farbowanych a ich cena wynosi tylko 9 zł. Opakowanie zawiera 5 ampułek po 7 ml.
Producent stwierdził ,że jedna taka ampułka starcza na 2 użycia w przypadku włosów długich , zdecydowanie się z tym nie zgadzam osobiście jestem posiadaczką długich lecz cienkich włosów i jedna ampułka starcza mi na 3 a czasem  4 użycia ponieważ musimy uważać z ilością nakładanego produktu gdyż może obciążyć nam włosy. W pierwszym tygodniu używamy płynu co 2 dzień a w 2 tygodniu co 3 dni. Według producenta opakowanie starcza na 2 tygodnie użytkowania , jednak stwierdzam ,że jest to taki minimalny czas użytkowania a opakowanie może starczyć na  miesiąc i tak będzie w moim przypadku (tyle co najmniej powinna trwać kuracja)oczywiście zależy to od tego ile potrzebują wasze włosy. U mnie właśnie rozpoczął się  4 tydzień użytkowania tego produktu , liczyłam głównie na wzmocnienie jednak niestety produkt w moim przypadku sobie z tym nie poradził i nie zahamował wypadania włosów więc musiałam wspomóc się kozieradką o której pisałam wam tutaj;) . Bardzo podoba mi się stopień nawilżenia jakie dają te ampułki włosy są miękkie, gładkie, błyszczące oraz łatwiej się rozczesują. Kolejnym plusem jaki mogę przyznać temu produktowi jest to ,że moje włosy świetnie się po nim układają , dobrze działa na moje loki ,które dzięki temu płynowi odwdzięczają się dobrym wyglądem. Jeśli chodzi o  to czy pobudziły zrost moich włosów , to niestety nie jestem w stanie tego określić ponieważ biorę Humavit ,który najlepiej wpływa na mnie jeśli chodzi o wzrost włosów. Ampułki maja bardzo ładny zapach, który kojarzy mi się z jakimiś perfumami , mimo ,że są zamknięte to bez problem poczujecie ten zapach gdy powąchacie opakowanie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi