czwartek, 3 stycznia 2013

Kozieradka czyli złoty środek na wypadanie włosów



Sposób przygotowania:

Do miseczki wsypujemy łyżkę kozieradki ,którą zalewamy ¾ szklanki wrzątku, odstawiamy do ostygnięcia i przelewamy do buteleczki, sitko nie będzie nam potrzebne ponieważ nasiona same opadają na dno.







Hej, chce wam dzisiaj przedstawić mój złoty środek na wypadanie włosów, dzięki, któremu dowiedziałam się z blogu Anwen i stwierdziłam ,że jeśli to już mi nie pomoże to zacznę brać tabletki przepisane u dermatologa , jednak nie było takiej potrzeby ;). Problemy z wypadaniem pojawiają się u mnie sezonowo , wiosną i jesienią.
 Kozieradkę stosowałam miesiąc lecz po około 2 tygodni widziałam już różnicę, włosów z dnia na dzień wypadało mniej aż w końcu unormowało się i wypadała ich „standardowa” ilość. Nasiona są niedrogie i zmielone, ja kupiłam je w aptece zielarskiej i kosztowały około 3 zł. Zapach nie jest niestety przyjemny , z tygodnia na tydzień  zmienia się. Moja wcierka starczyła mi na miesiąc może troszeczkę więcej. Użycie jest proste ,wcieramy płyn w skórę głowy i masujemy ją. Zapach niestety utrzymuje się, jednak po dłuższym stosowaniu już nie jest wyczuwalny dlatego w tym pierwszym stadium polecam odżywki lub maski o intensywnym zapachu ;). Jeśli ktoś ma problem z przetłuszczaniem się skóry, głowy również może ją stosować, nie przyspiesza przetłuszczania.

1 komentarz :

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi