sobota, 9 marca 2013

Rimmel ScanadalEyes Show Off





Tusz do rzęs Rimmel Scandaleyes Show Off idealnie podnosi i wydłuża rzęsy. Specjalnie wymodelowana szczoteczka z kulką na końcówce jeszcze dokładniej dociera do krótkich i cienkich rzęs, nadając im objętości i uniesienia. Maskara nie kruszy się i nie osypuje. Tworzy efekt rewelacyjnej kurtyny rzęs.
Do zakupu tego tuszu skłoniła mnie jego promocyjna cena kosztował 20 zł wraz płynem do demakijażu , który był beznadziejny pisałam o nim tutaj. Już po pierwszym użyciu jestem w stanie stwierdzić czy tusz będzie dla mnie ok. czy też nie , za pierwszym razem nie uzyskałam efektu ,który by mi odpowiadał jednak postanowiłam dać mu szansę, na jakiś czas go odłożyłam i ostatnio ponownie do niego wróciłam również mnie nie zachwycił. Moje rzęsy nie są problematyczne i prawie każdy tusz potrafi dobrze je wydłużyć oraz pogrubić tym tuszem mogę osiągnąć połowę efektu jakie dają inne tusze ale muszę dużo się „namachać” szczoteczką , a innym maskarą zajęło by to o wiele mniej czasu a efekt byłby o wiele lepszy. Niestety po kilku godzinach tusz się osypuje , ta kulka na końcu szczotki nic nie daje, w moim przypadku przeszkadza ;). Tak jak podkłady z Rimmela mi odpowiadają tak maskary nie bardzo.



1 komentarz :

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi