wtorek, 5 lutego 2013

Maska Yves Rocher nadająca objętość i pobudzająca mikrokrążenie




Hej , dziś na tapetę trafia maska z Yves Rocher , która ma nadawać objętość włosom i pobudzać mikrokrążenie , a jak to tak do końca z tym jest dowiecie się za chwilę . Maska jest dość gęsta ma biały kolor i ładny zapach. Producent mówi nam ,że nadaję objętość co do tego mam mieszane uczucia ponieważ jest wiele masek ,które mimo ,że ich głównym celem nie jest objętość nadają ją bardziej niż ten produkt. Tak jak przy użyciu innych produktów z yves rocher na początku moje włosy średnio się układały jednak po jakimś czasie używania układają się świetnie.
Po użyciu tego kosmetyku włosy są miękkie, łatwo się rozczesują. Produkt ma 150 ml i kosztuje w stałej cenie 32 zł ja kupiłam ją w promocji za 22 zł myślę że cena regularna jest zawyżona ponieważ jest wiele innych masek ,które są tańsze a ich działanie jest lepsze.
Produkt ten jest dobrą alternatywa dla osób, które mają prysznic ,bądź często podróżują ponieważ maskę należy trzymać na włosach tylko 2 minuty. Na opakowaniu napisane jest ,że produkt odbudowuje włosy od nasady aż po same końce co wiemy ,że jest ściemą ponieważ dobrze wiemy ,że końców nie da się odbudować. W dalszym ciągu moim ulubionym produktem z yves jest odżywka o której pisałam tutaj ;).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi