środa, 31 października 2012

Yves rocher odżywka do włosów suchych



Witam was serdecznie , z zamiarem założenia bloga nosiłam się już od jakiegoś czasu dzisiaj postanowiłam być konsekwentna i w końcu go założyć. Blogów o takiej  tematyce jak moja jest wiele jednak mam nadzieje, że zainteresuję jakąś grupkę osób. Posty będą głównie o kosmetykach a najczęściej o tych, które są przeznaczone do włosów, zamierzam również wstawiać posty z potrawami które będą proste i smaczne do przygotowania.
Dzisiaj zapraszam was do przeczytania posta o odżywce do włosów ;).
 Na pierwszy ogień idzie odżywka z yves rocher, która przeznaczona jest do włosów suchych i ma ułatwiać nam rozczesywanie. Na początku stosowania nie przypadła mi do gustu ponieważ posiadam włosy kręcone i zawsze staram się dobierać takie maski i odżywki, które wydobędą skręt na początku tak nie było i powoli zaczęłam się do niej zrażać jednak już po kilku zastosowaniach zaskoczyła mnie gdy moje włosy były uniesione z ładnym skrętem , jeśli chodzi o rozczesywanie rzeczywiście je ułatwia chociaż trudno mi to obiektywnie ocenić ponieważ moje włosy nie są zniszczone, rzadko je stylizuje jednak z natury są suche. Do przetestowania tego produktu zachęca cena odżywki, kosztuje 11,90 w cenie regularnej jednak często jest w promocji i kosztuje 9,90. Na opakowaniu nie jest napisane ile musimy trzymać ją na włosach jednak gdy potrzymamy ją za długo to włosy będą oklapnięte myślę ,że maksymalnie powinniśmy trzymać ją 10 minut. Zużyłam już 3 opakowania i zachęciłam koleżanki do jej zakupu i również są zadowolone.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi