sobota, 5 grudnia 2015

Żel oczyszczający dla cery tłustej, Avene




Hej, dziś post pojawia się stosunkowo późno w porównaniu do poprzednich  ponieważ  rozpoczęłam małe świąteczne porządki oraz zdecydowałam się na wyjęcie pierwszych świątecznych ozdób. Czynności te wykonuję stanowczo w późniejszym terminie jednak po obejrzeniu wielu vlogów ja również zapragnęłam wprowadzić świąteczne elementy do swojego otoczenia. Dziś postanowiłam ,że przedstawię wam produkt to pielęgnacji twarzy ,który stosuję już od dłuższego czasu i fajnie się u mnie spisuje.

 
Żel do twarzy z Avene wpadł w moje ręce na początku lipca, kupiłam go w promocyjnej cenie i za 300 ml zapłaciłam 29,99 zł. Produkt ten przeznaczony jest do skóry tłustej, ze względu na obecność na pierwszy miejscu wody termalnej Avene  myślę, że osoby borykające się z licznymi stanami zapalnymi będą zadowolone z tego dermo kosmetyku ponieważ woda ta ma właściwości kojące i łagodzi podrażnienia. Wielkim plusem tego produktu jest to ,że mimo iż jest przeznaczony do cery tłustej absolutnie nie wysusza twarzy co często się zdarza w przypadku żeli wskazanych dla wcześniej wymienionego rodzaju cery. Kosmetyk jest bardzo wydajny ponieważ niewielka ilość wystarcza do oczyszczenia skóry. Po aplikacji żelu nasza skóra jest dokładnie oczyszczona oraz nie towarzyszy nam uczucie napięcia. Jego zapach jest dość intensywny przez co w przypadku osób o wrażliwej cerze jest duże prawdopodobieństwo wystąpienia podrażnienia aczkolwiek osoby o cerze tłustej ( a dla nich wskazany jest ten żel )zazwyczaj nie mają problemy z występowaniem podrażnień. Przy nanoszeniu produktu na twarz musimy uważać aby nie wpadł nam do oka ponieważ powoduje uczucie dyskomfortu.  Kolejnym walorem kosmetyku jest jego opakowanie ,które jest zakończone nakrętką z dozownikiem. Jeśli chcemy wydobyć żel z buteleczki wystarczy przekręcić zakrętkę w prawą stronę a po zakończeniu w lewą dzięki czemu nie dostają się do środka bakterie ,a w czasie podróży mamy pewność ,że kosmetyk nie zaleje nam ubrań. Konsystencja produktu jest rzadka dlatego nie ma problemu aby wydobyć ją z opakowania. Od otwarcia mamy 6 miesięcy na zużycie kosmetyku. Mi zostały niecałe 2 miesiące mam nadzieję ,że do tego czasu zdołam zużyć produkt do końca( używam żelu raz dziennie).

Warto zastanowić się nad jego zakupem ponieważ w SupPharm trwa promocja na kosmetyki do pielęgnacji ;).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi