poniedziałek, 7 grudnia 2015

Szampon i balsam do włosów cienkich Planeta Organica


Hej , we wrześniu zdecydowałam się na większe zakupy rosyjskich specyfików w jednym z internetowych sklepów. W wirtualnym koszyku najwięcej pojawiło się kosmetyków do pielęgnacji włosów. Pozwoliłam sobie na ich zakup ponieważ zużyłam sporą ilość tego rodzaju produktów i  moje zbiory jak najbardziej mogłam zasilić w dodatkowe artykuły. Dziś opiszę wam duet, szampon i balsam przeznaczone do włosów cienkich.
Szampon

Tak samo jak odżywka ma przyjemny zapach. Niestety słabo się pieni , potrzeba dużej ilości aby dobrze ( w moim mniemaniu) oczyścić skórę głowy. Po użyciu tego produktu moje włosy są świeże do następnego mycia i rzadko kiedy muszę zdecydować się na aplikacje suchego szamponu (myję włosy co dwa dni). Przy analizie składu zauważyłam , że produkty są prawie identyczne jedyne co je odróżnia to , to ,że woda występuję w innej kolejności co decyduje o jej zawartości , w przypadku balsamu występuję ona po substancjach zapachowych czyli jest jej mniej niż w szamponie (analiza składu znajduję się pod recenzją balsamu).

Balsam

Przy pierwszym stosowaniu byłam zdziwiona konsystencją kosmetyku, okazało się ,że jest ona gęsta. Ucieszyłam się  z tego powodu ponieważ tak gęste produkty świetnie sprawdzają się na moich włosach. Jak każda odżywka czy maska tak i ten balsam ułatwia rozczesywanie włosów. Po wyschnięciu moje włosy dobrze się układają a ich skręt jest stanowczo podkreślony. Włosy niesamowicie się błyszczą ale myślę ,że jest to również zasługa tego ,że ostatnie płukanie wykonuję letnią wodą. Zapach nie utrzymuje się na włosach. Mimo ,że kosmetyk ma skoncentrowaną konsystencję absolutnie nie obciąża włosów. 

Skład (INCI): Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (organiczna oliwa z oliwek, ceniona za swoje właściwości nawilżające, odżywcze, kojące, ochronne oraz zmiękczające jest skarbnicą witamin i związków mineralnych. Zawiera witaminy z grupy B, witaminy C, E i A, sole mineralne fosfor, potas, magnez, wapń, żelazo, miedź. Sprawia, że suche i zniszczone włosy odzyskują swój naturalny koloryt, miękkość oraz blask, wygładza je i regeneruje), Lauryl Glucoside (Substancja łagodna dla skóry, usuwa zanieczyszczenia),  TEA-Cocoyl Glutamate (Środek powierzchniowo czynny, odżywiający włosy,oczyszczający), Cocamidopropyl Betaine(Substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów.  Substancja bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych), Sorbus Aucuparia Flower Extract (ekstrakt pokrzywy białej, oczyszcza włosy z nadmiaru sebum, nawilża je, nadaje im połysku, przywraca naturalne ph skóry  głowy), Ribes Nigrum Seed Oil (olej z nasion czarnej porzeczki, jest bogatym źródłem kwasu gamma-linolenowego, zawiera również kwas alfa linolenowy, poprawia krążenie krwi w skórze, odżywia ją i dotlenia. Wzmacnia włosy, hamuje ich wypadanie i łamliwość. Stosowany jest w leczeniu wszelkiego typu podrażnień, atopowym zapaleniu, egzemy, łuszczycy i łupieżu. ), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (to antystatyk tworzący na włosach ochronną powłokę, dodatkowo ma również właściwości odżywcze, wygładza, wzmacnia włosy i ułatwia rozczesywanie), Cellulose Gum(Stabilizator emulsji i piany, zagęszczacz), Parfum, Citric Acid (działanie keratolityczne, czyli złuszczające, dzięki czemu usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę), Benzyl Alcohol(Alkohol aromatyczny . Imituje zapach jaśminu), Benzoic Acid(Substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu), Aqua(woda), Sorbic Acid( Substancja konserwująca)

Myślę ,że jeszcze nie raz zdecyduje się na ten duet ponieważ dawno nie trafiłam na kosmetyki do pielęgnacji włosów , dzięki którym wiem jaki efekt uzyskam.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi