piątek, 4 grudnia 2015

Sposoby na utrzymanie odpowiedniego nawilżenia skóry



Hej, jednym z ostatnich postów wspominałam wam ,że jestem niesystematyczna w nakładaniu balsamu do ciała. Wiem, że wiele osób ma z tym problem dlatego dziś przedstawię wam moje sposoby, które pomagają utrzymać mi moją skórę w odpowiednim nawilżeniu, napięciu i zdrowym wyglądzie.
Pierwszy sposób ,który wam przedstawię jest mało oryginalny i na pewno o nim słyszałyście. Mowa oczywiście o piciu wody co najmniej 1,5 litra w ciągu dnia. O zaletach jej spożywania słyszałyście dużo dlatego daruję sobie informację na ten temat. Jeśli trudno jest wam się zmobilizować warto zastanowić się nad ściągnięciem aplikacji(np. Hydro Coach- pij wodę czy Przypomnienie wodę pić) ,która będzie przypominała wam o systematycznym przyjmowaniu płynów.


Kolejnym rozwiązaniem ,z którego korzystam to dodawanie oliwki lub jakiegoś olejku do kąpieli.  Olejki zatrzymują wodę w naszej skórze dzięki czemu sprzyjają jej nawilżeniu.  Opcja ta jest szybka a zakupiona oliwka starczy wam na długi czas użytkowania.

Następną możliwością jest używanie olejku pod prysznic,  to również dobry paten dla osób o małym zasobie czasowym. Jego aplikacja nie sprawia problemu jedyny szkopuł to zapach ,który nie każdemu może przypaść o gustu. Więcej o tym produkcie możecie przeczytać tutaj.

Ostatni sposób to stosowanie przynajmniej 2 razy w tygodniu balsamu lub masła do ciała. Kosmetyk o konsystencji masła sprawdzi się najlepiej ponieważ jego zawartość jest bardziej treściwa.

Mam nadzieję ,że przedstawione przeze mnie rozwiązania przypadną wam do gustu i pomogą pielęgnacyjnym leniuchom . Dajcie znać jak u was wygląda pielęgnacja ciała.





1 komentarz :

  1. bardzo lubię olejki, ten do kąpieli z isany już miałam, jest bardzo podobny do nivea.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi