czwartek, 3 grudnia 2015

Regeneracyjny kompleks do włosów zniszczonych

Hej , jesień i zima silnie wpływają na stan naszych włosów. Nie sprzyjające czynniki atmosferyczne odbijają się na ich kondycji . Łatwo o rozdwajające końcówki czy puszące się kosmyki. Dlatego warto rozważyć zmianę pielęgnacji na bardziej intensywną pod względem nawilżania. Dziś przedstawię wam ampułki, których niedawno skończyłam używać . Mowa o regeneracyjnym kompleksie do włosów farbowanych i zniszczonych. Jeśli macie ochotę więcej o nich poczytać zapraszam was do dalszej części wpisu.


Opakowanie liczy 8 ampułek , należy stosować jedną lub dwie ampułki tygodniowo przez okres od 2 do 3 miesięcy. Postanowiłam ,że moja kuracja będzie trwała 2 miesiące i będę zużywać jedną ampułkę tygodniowo ponieważ moje włosy nie są zniszczone jednak przez to ,że są kręcone są z natury suche. Zawartość pojedynczej plastikowej buteleczki aplikowałam wyłącznie na włosy a następnie zakładałam czepek i podgrzewałam za pomocą ciepłego nawiewu suszarki przez 10 minut, później zakładałam czapkę bądź ręcznik aby utrzymać ciepło. Po 40 minutach czasem po 60 zmywałam zawartość ampułki  następnie myłam skórę głowy szamponem oraz nakładałam odżywkę bądź maskę. Po wyschnięciu włosy wyglądały na dogłębnie nawilżone , a problem puszenia zniknął. Niestety efekt w przypadku puszenia utrzymywał się do następnego mycia. Produkt nadawał włosom ładny, zdrowy połysk. Jeśli chodzi o obietnicę producenta pod względem łamliwości nie mogę jej ocenić ponieważ nie mam z tym problemu. W moim przypadku ampułki przyczyniały się do szybszego przetłuszczania włosów. Skład produktu jest imponujący zawiera kilka olejków , proteiny jedwabiu i witaminę B5. Na stronie Skarby Syberii produkt często jest w promocji i kosztuje wtedy  12,53 zł. Myślę ,że przy okazji internetowych zakupów dodam ten produkt ponownie do koszyka.

1 komentarz :

  1. ja mam bardzo suche włosy i skalp , może u mnie lepiej by się sprawdziły bo nie wiem co to przetłuszczone włosy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi