wtorek, 8 grudnia 2015

Kremowy szampon do włosów , Yves Rocher



Hej, wczoraj opisałam wam kosmetyki przeznaczone do włosów. Dzisiaj również opiszę wam taki produkt jednak ja używam go w inny sposób niż radzi nam producent. Mowa o kremowym szamponem z Yves Rocher , niestety ze względu na to ,że słabo się pieni i moje włosy nie są świeże do kolejnego mycia (myję włosy co dwa dni) stał przez długi czas nieużywany. Kiedy skończył się mój babydream użyłam go do mycia pędzli . Jeśli jesteście ciekawe jak się spisał zapraszam was do dalszej części wpisu.
Przy oczyszczaniu pędzli byłam pozytywnie zaskoczona ,że tak świetnie radzi sobie z czyszczeniem sztucznego włosia. Nawet sposób z dodawaniem olejku do szamponu nie dawał tak świetnego rezultatu. Niewielka ilość wystarczy do wyczyszczenia pędzla, dzięki temu ,że szampon ma kremową konsystencje jest mniej szkodliwy dla włosia.  W przypadku pędzli pobrudzonych kosmetykami o konsystencji sypkiej wystarczy jednokrotne mycie , jeśli mamy do czynienia z podkładem musimy powtórzyć czynność kilka razy . Za 200 ml szamponu płacimy 14,90 zł, myślę ,że gdy będę robiła zakupy w Yves ponownie zdecyduje się na zakup produktu o którym mowa. Dzięki niemu mam pewność ,że moje pędzle są domyte a włosie miękkie i nie muszę nakładać na nie odżywki.

2 komentarze :

  1. fajnie, że się polubiliście, w Toruniu jest sklep stacjonarny YVES ROCHER ale nigdy w nim nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na prezenty jakie Yves Rocher daje przy zakupach internetowych bardziej opłaca się kupować na stronie ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi