wtorek, 14 kwietnia 2015

Zakupy - Marzec

 Hej,muszę wam przyznać,że do napisania tego postu zabierałam się kilka razy jednak jak to się potocznie mówi ,,gdy przychodziło co do czego" nie mogłam złożyć zdania. Jutro już połowa miesiąca a ja dopiero pokazuje wam marcowe zakupy. Jak to mówią lepiej późno niż wcale ;).

Zacznę od mojej ulubionej kategorii, włosowej kilka produktów dobiegło dna dlatego trzeba było uzupełnić ich braki. Na stronie kosmetykizameryki.pl zamówiłam olej palmowy,nie raz już wspominałam, że zapach produktu to dla mnie sprawa drugorzędna ale muszę wam przyznać ,że ten zapach wyjątkowo mi nie odpowiada przez co jeszcze ani razu nie nałożyłam go na włosy. Suchy szampon to produkt,który jest nieustannie w moich zbiorach. Dzięki temu ,że sieć drogerii Rossman rozszerzyła swój asortyment o markę Batiste mogłam darować sobie internetowe zakupy i kupić go stacjonarnie. Bardzo lubię odżywki w sprayu są łatwe w aplikacji, ułatwiają rozczesywanie włosów. Po raz kolejny zdecydowałam się na markę Glisskur ponieważ nie obciążają moich włosów co jest dla mnie sztandarową kwestią. Bublem ,o którym wspomniałam we wstępie jest serum Elseve z Loreala, w sklepie zupełnie zapomniałam o sprawdzeniu składu gdy sprawdziłam go w domu byłam na siebie zła ponieważ na drugim miejscu znajduje się Alkohol Denat co zdecydowanie dyskwalifikuje ten produkt.
W moich zakupach zazwyczaj przeważają kosmetyki pielęgnacyjne jednak w tym miesiącu jest odwrotnie ;). Lubię kupować szminki, jednak ciężej jest mi je regularnie używać i ciężko jest mi się przyzwyczaić do podkreślonych ust zwłaszcza w intensywnych kolorach. Puder w kamieniu Synergen jest moim ulubieńcem niedawno firma wypuściła na rynek korektory, postanowiłam je kupić ponieważ jeszcze nie miałam w swoich zbiorach kolorowych korektorów. Niestety na dzień dzisiejszy nie mogę nic wam o nich napisać ponieważ moja cera rzadko jest kapryśna i nie miałam okazji zobaczyć produktu w akcji. Krem CC z Burjois podbił serca dziewczyn, po wysłuchaniu ochów i achów ja również postanowiłam go wypróbować ;), kolor,który wybrałam jest trochę za ciemny dlatego mieszam go z jaśniejszym, muszę przyznać ,że ciekawie prezentuje się na twarzy i chyba nie raz zagości w mojej kosmetyczce.
Tu macie okazje zobaczyć jak pomadki prezentują się na skórze pierwsza to Make up Revolution, a druga to ta z Rimmela ;).
Kolejna porcja kolorówka to ta związana z oczami. Tusz do rzęs z Pupy,który niedawno wam opisywałam dobiegł dna, a ponieważ sieć sklepów Biedronka już spory czas temu wprowadziła do swojego asortymentu szafy mark Bell do swojego asortymentu postanowiłam z nich korzystać i tak do moich zbiorów trafił tusz do rzęs z gigantyczną szczoteczką oraz korektor pod oczy. Ostatnim produktem jest kolejne opakowanie eyelinera z Miss Sport, w następnym poście będziecie mogli poznać moją opinię na jego temat.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi