poniedziałek, 19 stycznia 2015

Zakupy - Styczeń

Hej, mimo,że zostało jeszcze kilkanaście dni do końca miesiąca postanowiłam,że dzisiaj opublikuję post związany z zakupami ponieważ nie zamierzam już nic więcej kupować.Zapraszam do oglądania ;)

Minti Shop to jedna z moich ulubionych drogerii internetowych, ostatnio postanowiłam zamówić od nich kilka rzeczy, jak klikniecie na nazwę produktu przeniesiecie się na stronę gdzie będziecie mogły  zobaczyć odcienie kosmetyków kolorowych. O firmie Real Techniques słyszałam już dawno,zresztą chyba nie ma osoby oglądającej kosmetyczny YT aby nie słyszała o tej marce. Pamiętam jak kiedyś przez długi czas zastanawiałam się nad zakupem Beauty Blendera jednak cena skutecznie mnie odstraszała. Gąbeczka do nakładania podkładu z Real Techniques wydaje mi się ,że jest w rozsądnej cenie dlatego postanowiłam wrzucić ją do wirtualnego koszyka, obecnie jest w promocji ;).  Kolejną rzeczą ze wspomnianej wcześniej marki jest pędzelek o kształcie jajeczka,który również jest w promocji.Cienie ze Sleeka (Au naturel nude)  ,które zamówiłam miałam już kiedyś w kosmetycznych zbiorach niestety uległy niefortunnemu upadkowi i nie nadawały się już do użytku. Ostatnio dość głośno zrobiło się o marce MakeUp Revolution dlatego zdecydowałam się na kilka ich produktów a mianowicie na: zestaw do konturowania twarzy, błyszczyk Not naive oraz szminkę Magnificent.
W Rossmanie kupiłam 2 produkty, piankę do włosów z Got2be a o niesamowitym malinowym zapachu, pianka jak większość produktów do stylizacji na drugim miejscu w składzie ma Alkohol Denat, który wysusza nasze włosy, jednak gdy stylizujemy włosy od wielkiego święta nie zrobi nam krzywdy ;). Gdy przy kasie zobaczyłam tusze do rzęs marki Pupa w okazyjnej cenie nie mogłam powstrzymać się od zakupu, za jakiś czas zaprezentuję wam jak prezentuje się a rzęsach.
Ostatnio byłam na zakupach ubraniowych w Warszawie, nie mogłam jak zawsze powstrzymać się od zakupów w The Body Shop i tak moje kosmetyczne zbiory zostały zasilone odżywką nadającą objętość i masłem do ciała o borówkowym zapachu ;).

A na co wy zdecydowałyście się w tym miesiącu ? ;)



2 komentarze :

  1. ja chyba nic kosmetycznego w styczniu na szczęście nie kupiłam, może po za płatkami ale to mus. ładna potrójna paleta

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje,że i u mnie nadejdzie miesiąc bez kosmetycznych zakupów, chyba w lutym zrobię sobie takie wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi