wtorek, 2 grudnia 2014

Rozwiązanie na wypadającje włosy



Hej , jednym z najczęściej czytanych postów na moim blogu jest ten związany z zapobieganiem wypadaniu włosów i przyrostu baby hair. Dlatego dziś popijać siemię lniane postanowiłam napisać kilka moich sposobów dzięki, którym wypada mi standardowa ilość włosów.

O tym ,że dieta jest ważnym czynnikiem każdy o tym wie jednak nie każdy się do tego stosuje. Jednym z produktów spożywczych ,które świetnie działają na włosy jest marchew. Muszę wam się przyznać ,że nie pałam miłością do tego warzywa aby jednak je spożywać wybieram marchwiowe soki jeśli posiadacie czas i sokowirówkę możecie sami stworzyć swoją ulubioną mieszankę , ja korzystam z gotowych soków dostępnych w sklepach jednak zawsze zwracam uwagę na zawartość marchwi. Wbrew pozorom czasem te tańsze soki po złotówce mają je więcej niż te droższe.
Kolejnym produktem do spożycia poprawiającym między innymi stan naszych włosów jest niedoceniany szpinak , jak jedna z nielicznych osób nie mam traumy z dzieciństwa , nikt nie zmuszał mnie do jego jedzenia. W ubiegłym roku po raz pierwszy go spróbowałam w postaci nadzienia w bułce (trochę wstyd, mam 20 lat) i zakochałam się w nim bez pamięci. Wam również polecam jego spróbowanie zawiera on bogatym w prowitaminę A, żelazo, witaminy grupy B, kwas foliowy i potas nasz zielony przyjaciel może przyspieszyć porost włosów, jest jednak wiele innych ważniejszych powodów dla ,których warto go jeść między innymi zmniejsza ryzyko zachorowań na choroby cywilizacyjne. 
Następnym produktem są orzechy , jem je już od naprawdę długiego czasu jednak niestety jest to najzdrowsza wersja ponieważ zawsze jem te w panierce ale jak to się mówi lepszy rydz niż nic. Wam jednak radzę wybrać te, w których człowiek za dużo nie kombinował. Orzechy między innymi wpływają na poprawę koncentracji, pamięć , wzmacniają nasze włosy.

Ważnym czynnikiem przy wypadaniu włosów jest to czy  przy robieniu kucyka bądź innych fryzur nie za mocno ściskamy nasze włosy, wydaje nam się , że to jakiś mit ale to prawda, na wykładzie z Dermatologii  sama się o tym przekonałam , na jednym ze slajdów było przedstawione zdjęcie pani która lubiła nosić mocno ściśniętego koka, a jej głowa po wielu latach nieodpowiednio robionej fryzury była do połowy łysa. Swego czasu głośno było o gumkach Invisibobble , sam kilka tygodniu temu skusiłam się na jej zakup, przyznaję ,że dobrze utrzymuje włosy i nie ciągnie skóry głowy, musimy uważać przy jej ściąganiu bo włosy lubią się w nią wplątać jednak gdy odpowiednio je wyjmiemy na pewno ich nie wyrwiemy i nie zajmie nam to dużo czasu. Więcej na jej temat będziecie mogły przeczytać już niedługo.Gdy odłożymy na kilka godzin wraca do swojego pierwotnego rozmiaru, ja swojej non stop używam dlatego wybaczcie, że jest sfotografowana w takim stanie.
Jeśli jednak dojdzie do tego ,że przez wzmożone wypadanie objętość waszej czupryny zmalała warto zacząć pić siemię lniane. Słyszałam o nim wiele pozytywów wy pewnie też , jednak już bardzo długi czas temu wpadłam na post dziewczyn, które przez miesiąc postanowiły pić siemię lniane , dodawać ziarenka do posiłków, efekty były rewelacyjne pojawiło się dużo baby hair a włosy niesamowicie lśniły. Sama również postanowiłam je pić już po tygodniu pojawiło się kilka małych włosków. 

Zachęcam was do przeczytania postu z ubiegłego roku, na temat zapobiegania wypadaniu ;)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi