piątek, 5 grudnia 2014

Moje ulubione kanały na YouTube

Hej, po raz pierwszy 4 lata temu obejrzałam filmik urodowy na YT, byłam ciekawa jak wykonać loki prostownicą, zaczęłam szukać różnych filmików o tej tematyce i tak wpadłam na kanał Nieesi25, Ciasteczko25 a potem na kolejne inne uczestniczki tego kosmetycznego zamieszania ;). Dziś postanowiłam,że wstawię linki do dziewczyn,które bardzo lubię oglądać i umilają moje wieczory.

 1.Nieesia25
2.Szusz1313
3.Stylizacje
4.Red Lipstick Monster
5.MsDoncellita
6.Callmeblondieee
7.Sarunia7771
8.RockGlamPrincess
9.Weronika Załazińska
10.Ciasteczko25
11.Loveandgreatshoes
12.Ewelina Bochnik
13.Alissvlogchannel
14.causeiloveu1
15.Magdalena Pieczonka
16.Maria Baszak

Kolejność nie ma znaczenia wszystkie z dziewczyn mają interesujące kanały, jestem ciekawa kogo wy oglądacie i czy może niektóre z kanałów powtarzają się również na waszej liście ulubieńców ;)

2 komentarze :

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi