poniedziałek, 15 grudnia 2014

Kwartalni ulubieńcy



Hej na samym wstępie po raz kolejny was przepraszam za to ,że nie dotrzymałam słowa i w ubiegłym tygodniu nie pojawił się żaden post. Niestety moje plany legły w gruzach ponieważ zmodyfikowano mi plan zajęć na studiach w między czasie miałam też kilka egzaminów. Od dzisiaj jednak wracam z codziennymi postami, w najbliższym czasie poprawi się też jakość publikowanych zdjęć ponieważ trafi do mnie niedługo nowy sprzęt. Dziś zapraszam was na kwartalnych ulubieńców, jak za każdym razem przy tego rodzaju poście nachodzi mnie refleksja jak ten czas szybko leci ;).

Włosy

Kategorie zostają bez zmian więc na pierwszy rzut omówię artykuły przeznaczone do włosów o gumce  invisibobble swego czasu mogliśmy wiele usłyszeć, ja również się na nią skusiłam i nie żałuję ani grosza, którego na nią wydałam rzeczywiście nie ciąga włosów, dzięki niej uczucie ściśniętych cebulek odeszło w niepamięć. Jeśli chodzi o odżywkę , do gustu przypadła mi przeznaczona do włosów  kręconych z Yves Rocher, produkt podkreśla skręt i wyraźnie pozostawia włosy nawilżone jeszcze żadna odżywka z Yves mnie nie zawiodła.

Twarz 

Pielęgnacja twarzy zawsze jest ważna ale w okresie zimowym wzrasta do jeszcze wyższej rangi, robienie peelingu jest bardzo ważną czynnością dzięki niemu składniki produktów nawilżających jakich używamy będą lepiej wnikały. Peeling enzymatyczny marki Bandi to jeden z moich ulubionych produktów przy każdym użyciu rozpływam się nad jego zapachem i działaniem ;), ten typ peelingu jest odpowiedni dla każdego typu cery, zachęcam was do jego wypróbowania.

Oczy  

 

Bardzo lubię podkreślać oczy niestety cały czas mam problem ze zalezieniem idealnego eyelinera, moim ulubionym produktem do oczu jest biała kredka z Nyx sprawdza się świetnie jako baza pod cienie, a gdy nałożymy ją na linię wodną ,powiększa nasze spojrzenie i dodaje świeżego, promiennego wyglądu. Co jest bardzo wskazane w te nieprzyjemne szare poranki.

Usta 

 Nawilżanie ust stało się moim permanentnym rytuałem, aby usta były miękkie i nawilżone w jak najgłębszym stopniu sięgam po Carmex, któremu śmiało mogę przyznać miano Must Have !
Paznokcie 

Ostatnio upodobałam sobie na pazurkach jasne kolory, dlatego zdecydowanym ulubieńcem jest lakier z Rimmela 513 Let’s Get Nude to mój ulubiony jak na razie lakier w odcieniu beżu.

Ciało


Do ciała najbardziej lubię produkty silnie nawilżające ,które dadzą mi taki stopień nawilżenia, że gdy zapomnę nałożyć produkty to nawilżenie dalej będzie na dobrym poziomie produktem spełniającym te oczekiwania jest masło Shea z truskawkami i guavą z Organique.

Zapach

Ulubionym dość ciężkim zapachem jednak myślę,ze jak najbardziej ok na tę porę roku jest Chanel Coco Mademoiselle.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi