czwartek, 25 września 2014

Domowe Spa



Hej , ostatni post o domowym Spa pojawił się w ubiegłym roku. Postanowiłam ,że to najwyższy czas aby uaktualnić ten temat i stąd dziś ten post. Kosmetyki ,które pokaże wam w tym poście wykorzystałam w niedziele bo akurat wtedy ten dzień wypadł. Bardzo lubię robić sobie takie relaksacyjne dni. W czasie roku akademickiego najczęściej taki „obrzęd” wypada w niedziele, a w wakacje nie mam ustalonego dnia.



Swoją pielęgnacje zawsze rozpoczynam od włosów , najpierw je moczę , osuszam . Następnie nakładam uprzednio podgrzany przez dwie minuty w mikrofalówce olej musztardowy i tak chodzę po domu minimum dwie godziny.
W tym czasie kiedy olej gości na mojej skórze głowy i włosach  myję twarz i powtarzam wszystkie czynności o ,których pisałam wam w poście „Moja pielęgnacja twarzy”. Tym razem wybrałam morelowy peeling z Yves Rocher i tonizująca, rosyjską maseczkę.

Po upływie odpowiedniego czasu myję głowę szamponem z Alterry i aby dać większa niż zwyklę dawkę nawilżenia włosom nakładam nową w moim zbiorzę maseczkę z Biowaxu  z drobinkami złota. Po zmyciu twarzy maseczki ,zanurzam się w ciepłej kąpieli , do wody dodaję dwufazowy czekoladowy shake do kąpieli oraz puder do kąpieli o tym samym zapachu. Bardzo lubię takie zapachy w chłodniejsze dni ,które niestety już nadeszły. 
Pobyt w wannie umila mi przyjemna lektura, biografia Bridget Bardott jeśli zastanawiacie się nad zakupem tej książki albo nad tym czy warto ją przeczytać , zachęcam was do przeczytania recenzji na KatarzynaCzyta.
Na koniec kąpieli myje ciało kokosowym mleczkiem do ciała z Ziaji i spłukuję maskę z włosów.
Kolejnym krokiem jest dopełnienie pielęgnacji twarzy (nakładam krem pod oczy i na noc) i włosów , na końcówki nakładam serum z Marionu.
Aby zadbać o swoje ciało nakładam na ciało masło do ciała z The Body Shop ,które otula skórę brzoskwiniowym zapachem.
Ostatnim i najważniejszym krokiem jest długi sen aby nasza skóra ładnie wyglądała i nie zasypywała nas nieprzyjemnymi niespodziankami.

Dobranoc  ;*


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi