niedziela, 20 października 2013

Pudełko z Sephory

Hej, jakiś czas temu będąc w Sephorze zdecydowałam się na zakup "tajemniczego" pudełka jego cena biorąc pod uwagę standardową ( 60 zł) była okazyjna(20zł). Pudełko zawierało cztery "zawijasy”, które przypominały cukierki, w każdym z nich znajdowała się niespodzianka. Jak się później okazało na odwrocie opakowania znajdowało się zdjęcie z zawartością. Jednak otwierania takich "zawijasów" to świetna zabawa, dziewczyny, które subskrybują jakieś pudełko wiedzą, o czym mowa;).W każdym pudełeczku o pikowanym wzorze prócz produktu znajdowało się confetti w postaci gwiazdek. 


W jednym z pudełek znajdowała się kostka do paznokci, myślę, że produkt ze względu na swoją uniwersalność powinien każdemu się spodobać.
Kolejną rzeczą, która niekoniecznie przypadła mi do gustu jest zestaw spinek, 2 brokatowe i jedna matowa (niestety matowa gdzieś zaginęła i nie ma jej na zdjęciu).

Następnym produktem jest czarny błyszczący cień do powiek, w swoim zbiorze nie mam takiego cienia, dlatego z tego produktu jestem zadowolona, na pewno przyda się na sylwestrowy wieczór;). Co do czasu utrzymania się na powiece nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ jeszcze go nie używałam.
Ostatnim produktem jest kremowy żel pod prysznic.
 Zawartość pudełka za cenę 20 zł jest ok, myślę, że kwota 60 zł za to pudełko jest zdecydowanie za duża. W promocyjnej cenie może być świetnym dodatkiem do prezentu.
A wy, co sądzicie o zawartości pudełka ?



4 komentarze :

  1. mnie najbardziej podoba sie cień, wiem o czym mówisz, emocje przy otwieraniu takich pudełek są bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyne co przypadło mi do gustu, to kostka do paznokci :D ale fakt, za 20zł grzech nie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. za pierwotna cene nie kupilabym tego pudeleczka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi