czwartek, 29 sierpnia 2013

Żel do twarzy La Roche Posay



Hej , w zakupach czerwcowych pokazywałam wam ,że zdecydowałam się na zakup żelu do twarzy z La Roche Posay , ponieważ słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii. Jeśli chodzi o podstawowe informacje to produkt liczy 200 ml i zapłaciłam za niego 33,99 zł w promocji możemy go kupić za 26zł. Od żelu wymagam aby zmywał makijaż z mojej twarzy jeśli chodzi o tę kwestię to średnio sobie z tym niestety radził. Gdy cera ulegała pogorszeniu i na twarzy pojawiali się nieprzyjaciele w miarę dobrze się spisywał. Mam cerę mieszaną w okresie letnim w stronę tłustej , ten żel bardzo dobrze sprawował się u mnie w okresie letnim kiedy nietrudno o kłopot ze świeceniem i dzięki niemu ten problem był mi obcy. Uważam ,że dla osób z cerą suchą ten produkt byłby za mocny i spowodowałby jeszcze gorsze przesuszenie. Niestety produkt moim zdaniem jest bardzo niewydajny przez to ,że jest w tubie (widziały gały na co się decydowały ;p ), używałam go rano i wieczorem , w dwa miesiące został zurzyty myślę ,że gdybym nie została wcześniej rozpieszczona wydajnością żelu Vichy Normaderm tej nie miałabym nic do zarzucenia.Przez najbliższy czas nie powrócę do tego produktu , ponieważ przechodzę na naturalną pielęgnacje o ,której za jakiś czas będziecie mogli przeczytać.

5 komentarzy :

  1. Miałam go kiedyś i niestety skórę mi troszkę przesuszył :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie było identycznie, przez to że nie powinnam w ogólę go używać. moja skóra z natury jest skłonna do przesuszeń

      Usuń
  2. bardzo ciekawy wpis! ;)
    serdecznie zapraszam na nowy post do siebie: http://carrotsx3.blogspot.com/
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam na niegoochotę, ale trochę się boje przesuszenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, a mam jeszcze dwa do zużycia więc prędko za niczym się nie będę rozglądać.
    Właśnie słyszałam o babyhair po masce drożdżowej i mam nadzieję, że u mnie też wyrosną :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi