poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Zakupy lipiec


Hej dziś zapraszam was na obejrzenie zakupów , które zrobiłam w tym miesiącu.

1.Maska do włosów Callos Vanilla , uzyłam ją dopiero kilka razy ale już jestem nią zachwycona ;)
2. Sól do kąpieli z Floris o zapachu malinowym
3. Czekoladowo pomarańczowy shake do kąpieli 
4. Żurawinowy szampon na objętość z Barwy , świetnie zmywa oleje 
5. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu z Garniera , który jest moim stałym ulubieńcem , więcej o nim znajdziecie tutaj
6.Woda toaletowa z Yves Rocher o zapachu owoców leśnych
7.Róż z Inglota odcień 87
8. Puder bambusowy z Paese 
9. Lakier z Miss Selene niestety numerek się starł
10. Pomadka Yves Rocher 32 Rogue Coquelicot , dostałam na nią kod z newsletterem na ustach wygląda zupełnie inaczej niż na skórze
11. Podkład Revlon Colo Stay
12. Masło Shea

4 komentarze :

  1. fajne zakupy, też chcę wypróbować waniliową wersję kallosa, do tej pory miałam tylko latte

    OdpowiedzUsuń
  2. Latte średnio się u mnie sprawdził ,ten jest zdecydowanie lepszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka z YR wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maska do włosów zapewne świetnie pachnie, ja mam Latte i cudny aromat to jej plus

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi