czwartek, 18 lipca 2013

Volume Miracle Conditioning Hair Mask




Hej , na początku lipca robiłam zakupy na allegro i postanowiłam ,że kupię masę do włosów Volume Miracle Conditioning Hair Mask , której miałam już kiedyś jedno opakowanie tym razem skusiłam się na 5 być ją przetestować i napisać wam o niej kilka słów. Jej cena wynosi 2,99 zł za 22,5 ml widziałam ją tylko u jednego sprzedawcy (klik). Saszetka składa się z 2 kroków , pierwszy to maska o różowym kolorze z błyszczącymi drobinkami a drugi krok to serum ,które ma nadawać kształt i połysk. Używałam jej jak kazał producent po umyciu włosów nakładam pierwszą część po czym kiedy ją zmyłam aplikuje serum .Tak jak już nie raz wspominałam mam cienkie włosy i zawsze zależy mi na tym być chociaż trochę zwiększyć ich objętość . Dzięki tej masce tak się dzieje , włosy są uniesione u nasady ,miękkie, łatwo się rozczesują a przede wszystkim ładnie pachną. Produkt ten przedłuża również świeżość włosów. Jeśli chodzi o wydajność do jedno opakowanie starczało mi na jednorazowe użycie. Nie mam jej nic do zarzucenia poza tym, że nie jest dostępna stacjonarnie, wyczytałam gdzieś ,że można ją dostać w drogeriach Natura jednak ja jej tam nigdy nie widziałam , a szkoda. Na zakup tej maski zdecyduje się na pewno jeszcze nie raz a dziewczynom o cienkich kosmykach serdecznie ją polecam.

4 komentarze :

  1. Nigdy jej nie miałam, a widziałam kilka razy w Naturze właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym ją wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Testowałam kilka masek do twarzy tej marki i nigdy nie byłam z nich specjalnie zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi