niedziela, 14 lipca 2013

Astor Skin Match




Hej, dziś zapraszam was na post związany z produktem do twarzy, a mianowicie o podkładzie Astor, jestem jego posiadaczką od maja i postanowiłam, że opowiem wam o nim. Jego pojemność jest standardowa, czyli 30 ml kosztuje około 45 zł, ale na Allegro z pewnością możemy go znaleźć w niższej cenie. Najjaśniejszy odcień to 100 Ivory jednak dla posiadaczek bardzo jasnej cery będzie zdecydowanie za ciemny, z natury mam jasną karnacje, ale kiedy moja skóra została delikatnie muśnięta słońcem jest dla mnie odpowiedni. Podkład ten jest dla osób, które mają cerę normalną, bądź z drobnymi nie doskonałościami ponieważ jego krycie jest średnie a z dużymi wykwitami na pewno by sobie nie poradził. Jeśli macie cerę bardzo tłustą niestety nie sprawdzi się u was ponieważ po nałożeniu konieczna jest aplikacja również pudru matującego a po kilku godzinach musimy to zrobić ponownie. Co do utrzymywania się na skórze to jest na moje twarzy jak inne podkłady 6/7 godzin. Jest bardzo wydajny mam go ponad 1,5 miesiąca i myślę ,że jeszcze starczy mi na co najmniej 2 tygodnie, jedna pompka wystarczy na pokrycie całej twarzy jeśli nakładamy go dłońmi.
Mi bardzo przypadł do gustu i jeszcze nie raz do niego powrócę ;).

2 komentarze :

  1. kiedyś używałam z avonu podkład rozświetlająco antystresowy i bardzo go sobie chwaliłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego podkładu (zużyłam chyba za 3 buteleczki) i także byłam baardzo zadowolona, jednak przerzuciłam się na Healthy Mix Bourjois... kolory mają lepsze dla jasnych karnacji..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi