poniedziałek, 17 czerwca 2013

Odżywka do włosów blond John Frieda


Hej po małych zawirowaniach zdrowotnych i związanych z Internetem powracam z postem włosowym. W zakupach kwietniowych (klik) pokazałam wam ,że zdecydowałam się na zakup dwóch produktów marki John Frieda o jednym pisałam już tu, a dziś kolej na ten przeznaczony do włosów blond. Jestem naturalną blondynką o ciemnym pospolitym odcieniu, po zimie zrobił mi się tak zwany „naturalny odrost” dlatego kupiłam ten produkt aby go zmniejszyć i dodatkowo rozjaśnić trochę włosy myślałam ,że będzie tak samo intensywny jak rozjaśniacz w sprayu tej samej marki .Na początku zdecydowałam się na używanie odzywki raz w tygodniu pod czepkiem i ogrzewać go. Po kilku takich „zabiegach” stwierdziłam ,że moje myślenie było dość naiwne ,że odzywka może intensywnie rozjaśnić włosy, zdecydowałam się na używanie po każdym myciu i tak używam jej już od ponad miesiąca. Jeśli chodzi o zmianę koloru włosów jest ona minimalna najbardziej jasne są tylko końce. Jednak mimo ,że nie spełnia podstawowego założenia ze zmianą koloru ma kilka zalet a mianowicie , włosy są miękkie i dobrze się układają zawsze mam problem z przednimi partiami włosów aby się kręciły, dzięki temu produktowi kosmyki ładnie się układają. Kolejną zaletą jest również to ,że delikatnie unosi włosy oraz to ,że łatwiej się rozczesują. Produkt jest wydajny , liczy 250 ml a jego stała cena wynosi 35 zł , często pojawia się jednak w promocji i wtedy możemy stać się jego posiadaczkami za 26zł . Po wykończeniu odzywki  nie zdecyduje się na jej ponowny zakup przez to ,że nie ingeruje w takim stopniu jakbym chciała w kolor.

5 komentarzy :

  1. jeszcze jej nie miałam, trochę droga, ale do zniesienia.
    najważniejsze, ze działa właściwie

    OdpowiedzUsuń
  2. odzywka nie dla mnie bo ja brunetka. Ale dobrze wiedzieć że wcale nie jest rewelacyjna, przynajmniej może komuś ją odradzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem brunetką, więc produkt nie dla mnie. Mimo wszystko ta marka jakoś mnie nie korci.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam teraz sredni blond i chetnie sie za nia rozejrze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi