sobota, 16 marca 2013

Produkty z Yves Rocher - Marzec

Dziś "luźny" post w roli głównej z produktami z Yves Rocher , zapraszam was do obejrzenia kosmetyków zamówionych przeze mnie w tym miesiącu.









Szampon do włosów blond ,którego zadaniem jest rozjaśnienie włosów. W czasie zimy kolor moich włosów znacznie ściemniał dlatego postanowiłam wrócić to tego szamponu , jest to moje kolejne opakowanie rzeczywiście rozjaśnia włosy co prawda nie diametralnie ale różnica jest widoczna ;). Kupiłam go za 9,90zł a jego regularna cena to 11,90 zł jeśli chcecie przeczytać co zapewnia producent kliknijcie tutaj.
















Malinowy balsam do ust aktualnie jego cena wynosi 6,90 zł a stała cena 9,90 zł.







Korektor do twarzy z wyciągiem z róży , do zakupu zachęciła mnie jego promocyjna cena 22,90 zł , stała centa to 34 zł , niestety w tym tygodniu skończyła się promocja na ten produkt, jeśli chcecie przeczytać słowa producenta to kliknijcie tutaj.











Zamówienie składałam w Dzień Kobiet dlatego do mojego zamówienia został dołączony lakier jego pojemność to 3 ml a cena wynosi 9,90 zł.






Jak zawsze przy złożeniu zamówienia wybieramy, który z 3 prezentów chcielibyśmy otrzymać, w tym miesiącu do wyboru był zestaw toreb podróżnych , które wybrałam kolejną opcją był zestaw do demakijażu o wartości 61 zł lub prezent niespodzianka o wartości 89 zł.

2 komentarze :

  1. uwielbiam YR zawsze dbają o klienta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zaglądałam do tej drogerii, ale chyba czas to zmienić :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi