wtorek, 5 marca 2013

Nakładanie podkład ruchem stempolwym za pomocą hakuro h50s









Hej, wiele z nas posiada pędzle typu flat top a używamy je tak jak pędzle języczkowe, do niedawna ja również używałam je w taki sposób lecz jakiś czas temu obejrzałam filmik na YT jednej z dziewczyn , która mówiła o pędzlach do nakładania podkładu  i nakładaniu ruchem stemplowym , postanowiłam to sprawdzić i zostałam zauroczona tym sposobem ,cały czas nakładam podkład stemplami, który ma wiele zalet. Jedną z nich jest bezwątpienia to ,że zużywamy mniej podkładu a z tym zawsze jest problem przy nakładaniu pędzlem. Produkt „nie wchodzi” tak głęboko w pędzel dzięki czemu łatwiej go domyć. Kolejnym plusem jest to ,że podkład trzyma się zdecydowanie dłużej , jedyna rzeczą na jaką trzeba uważać to to żeby nie zrobić sobie plam.

1 komentarz :

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi