niedziela, 20 stycznia 2013

Pędzle do nakładania podkładu Haukuro H50s, Ecotools i gąbeczka do pokładu z H&M



Witam , dzisiaj wpis o „przyrządach” ,które pomagają nam nałożyć podkład , pokażę wam moje 3 , 2 pędzle i gąbeczkę podobną do baeutyblendera. 


Pędzel Hakuro H50s


Jest to pędzel tak zwany flat top czyli spłaszczony, jego posiadaczką jestem od maja i jestem z niego bardzo zadowolona, za jego pomocą podkład możemy nakładać w dwojaki sposób ta jakbyśmy stemplowały twarz albo po prostu rozcierając. Daje ładny efekt na twarzy, absorbuje podkład przez co więcej go zużywamy niż przy nakładaniu palcami. Dobrze się go pierze, jeśli nie używamy „ciężkich” podkładów , szybko wysycha. Pędzle kosztuje 26 zł plus koszt przesyłki możemy je znaleźć na Allegro.

Pędzel Ecotools 


Jest to pędzel języczkowy , jest to mój pierwszy pędzel do podkładu , jestem z niego bardzo zadowolona, łatwo nakłada się nim podkład , jednak w przypadku pędzli języczkowych trzeba uważać aby nie zrobić sobie smug, bez względu na to jaki jest podkład nie ma problemu by go umyć, szybko schnie już po 5 godzinach nadaje się do ponownego użytkowania. Kosztuje 30 zł możemy go kupić w Rossmanie , Superpharm i na Allegro.

Gąbeczka na wzór Beaty Bendera z H&M


Kupiłam ją w wakacje więc nie wiem czy jest jeszcze dostępna raz jak sprawdzałam to jej nie było. Używałam jej na mokro , nie musimy jej wrzucać do szklanki z wodą ponieważ nie rośnie pod wpływem wody jak oryginał. Absorbuje najmniej podkładu z wszystkich wymienionych „przyrządów”, musimy nakładać go przez stemplowanie w przeciwnym razie wytrzemy podkład, na twarzy efekt jest ok, trudno jest go doprać przez co nie daje się dla osób, które zmagają się z trądzikiem, w przeciwieństwie do pędzli może być używany przez jedną osobę . Kosztuje 10 zł w H&M na allegro jest wiele tego typu gąbeczek.


1 komentarz :

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi