środa, 30 stycznia 2013

Mój sposób na utrwalenie loków

Hej , dziś chce wam przedstawić mój sposób na utrwalenie loków robionych lokówką , mimo , że jestem posiadaczką kręconych włosów czasem je kręcę. Nie podoba mi się gdy loki są spryskane dużą ilością lakieru przez co są niemiłe w dotyku i sztywne. Dlatego mam kilka produktów dzięki , którym włosy są miękkie , utrwalone oraz trzymają się nawet 3 dni.
 Pierwszym produktem który nakładam na włosy po zakręceniu jest pianka Taft jest ona najsilniejsza a jedna pompka starcza mi na usztywnienie całych włosów jednak gdy nie chce jej tak dużo używam tylko połowę . Kosztuje około 12 zł
Następnie spryskuje solą morską z Toni&Guy i ugniatam włosy , często kończę już na tym produkcie , jeśli macie naturalnie kręcone włosy możecie go używać ponieważ podkreśla skręt jednak trzeba uważać aby nie przesadzić gdy spryskamy za dużą ilością włosy są w dotyku jak po lakierze, produkt w stałej cenie kosztuje 20 zł a w promocji 10 zł za 75 ml.
Często pomijam ten 3 rok ponieważ wymienione wcześniej produkty dają rade, jednak gdy wychodzę gdzieś na imprezę i chce być pewna ,że włosy nie ulegną zniszczeniu spryskuje je lakierem obecnie mam ten z Timotei jednak uważam ,że najlepsze są te z taft.

Produkty te starczają mi na bardzo długi czas ponieważ tak jak już wcześniej wspomniałam włosy stylizuję od wielkiego dzwonu, na włosach moich koleżanek te produkty również dobrze wypadają.

2 komentarze :

  1. ten lakier z Timotei w ogóle nie utrwala :c mam różowy

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie się sprawdza jednak nie na długo zdecydowanie lepszy jest taft

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi