piątek, 18 stycznia 2013

Maski Bioxax do włosów blond, z proteinami mlecznymi, z keratyną i jedwabiem



Witam dzisiaj po raz kolejny wspomnę o produktach o których kiedyś było głośno i w dalszym ciągu jest a mianowicie o maskach Biovax. Jestem posiadaczkę trzech, z proteinami mlecznymi, do włosów blond oraz z keratyną i jedwabiem. Wszystkie z nich kosztują około 20 zł w stałych cenach jednak gdy trafimy na promocję np. w Supepharm możemy ją kupić za 10 lub 13 zł. Przez długi czas zastanawiałam się w jaki sposób przedstawić swoją opinie na ich temat i postanowiłam, że porównam je w tablce ponieważ będzie to dla mnie łatwiejsze a dla was czytelniejsze.



Biovax
Kategoria
Z proteinami mlecznymi
Do włosów Blond
Z keratyną i jedwabiem
Opakowanie    
Wszystkie maski są w wygodnych opakowaniach, w słoiczku dzięki czemu  możemy wykorzystać produkt do końca, opakowanie liczy 250 ml
Konsystencja
Budyniowa
Budyniowa
Woskowa
Zapach
Mleczny
Miodowy
Podobny do mlecznego
Działanie
Jeśli chodzi o działanie to w moim przypadku wszystkie działają prawie tak samo , dają taki sam poziom nawilżenia , włosy dobrze się rozczesują ,ładnie pachną, są wydajne. Najmniej do gustu przypadła mi ta z proteinami mlecznymi ponieważ po niej moje włosy się za bardzo nie układały. Kolejną zaletą tych produktów jest to ,że do opakowania jest dołączony czepek oraz serum na końcówki.
Czy kupię ponownie ?
Nie
Tak
Tak


Wspólnymi cechami jest:
- brak parabenów
- bez SLS
- bez SLES
-bez glikolu propylenowego

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi