czwartek, 27 grudnia 2012

Yves rocher maska do włosów przywracająca blask

Witam, dziś ponownie produkt do włosów a mianowicie maska z Yves Rocher, która jest  przeznaczona do włosów normalnych a jej głównym zadaniem jest nadanie połysku, posiadam wszystkie 3 maski z yves jednak tylko tę wykończyłam w całości a początkowym moim założeniem był post w którym opiszę wszystkie 3 a na koniec je porównam jednak postanowiłam ,ze każdą maskę opiszę oddzielenie a w innym poście za jakiś czas zrobię porównanie.
Maska z nagietkiem w stałej cenie kosztuje 29,90 zł a w promocji 24,90 zł lub 21,90 zł w zależności od tego ilu procentowa jest promocja, ma 150 ml, moim zdaniem cena jest mocno przesadzona i w stałej cenie bym jej nie kupiła myślę ,że cena 21,90 jest ok., chociaż też minimalnie za wysoka. Najbardziej z całego tego produktu podobał mi się zapach, jest bardzo ładny trochę jakby herbata z cytryną ale nie potrafię tego dokładnie określić, gdy skończył mi się ten  produkt nie chciałam go na razie kupić ponownie ponieważ mam jeszcze sporą ilość odżywek i masek ,które ciężko jest mi zużyć, dlatego tez postanowiłam kupić szampon z tej samej serii, który jak się okazało nie ma takiego samego zapachu tylko ziołowy. Na początku ta maska nie działała na moich włosach rewelacyjnie , średnio się układały, były trochę przyklapnięte jednak główne zadanie czyli połysk spełniała, ale w ostatnich użyciach miło mnie zaskoczyła i za jakiś czas kupię ją ponownie, w sumie często tak mam ,że na początku jeśli chodzi o włosy kosmetyki tej firmy średnio na mnie działają a po jakimś czasie pozytywnie mnie zaskakują. Od otworzenia produkt jest ważny 6 miesięcy i warto o tym pamiętać żeby zdążyć zużyć ten produkt. Ma dość specyficzną jak na maskę konsystencje ponieważ jest ona rzadka jak odżywka.Jest dobrą alternatywą dla leniuchów i osób, które posiadają prysznic ponieważ maskę musimy trzymać tylko 2 minuty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi