środa, 26 grudnia 2012

Olejek Migdały i Papaya -Alterra

Witam, już jakiś czas nie było postu poświęconego włosom więc postanowiłam ,że dzisiejszy post będzie na ten temat. O olejkach zrobiło się głośno już długi czas temu i każda włosomaniaczka zaczęła ich używać, ja również, pierwszym , który zaczęłam stosować był olej kokosowy ale o nim kiedy indziej, dziś chce powiedzieć o olejku, który jest dobrze już znany, dlatego też zastanawiałam się czy jest sens aby pisać o nim ponownie jednak zdecydowałam ,że tak. Olejki alterry są dostępne w Rossmanie a ich cena wynosi około 20 zł mi ostatnio udało się go kupić w promocji za 15 zł, olejek migdały i papaya posiadałam już wcześniej i byłam zadowolona z jego działania. Olejki są przeznaczone do masażu ale świetnie sprawdzają się w innych sytuacjach, jestem osobą , która nie lubi smarować się balasami dlatego dodanie kilka kropli olejku do kąpieli jest dla mnie wybawieniem od tak nie lubianej przeze mnie czynności ,a moje ciało jest doskonale nawilżone. Produkt ten został jakiś czas temu wycofany jednak powrócił na rynek w wielkim stylu może trochę przesadzam, że w wielkim ale na pewno lepszym mam na myśli opakowanie wcześniej było to opakowanie które miało małą dziurkę a teraz mamy pompkę co jest świetnym rozwiązaniem, na włosach również spisuje się świetnie są: nawilżone, ładnie się układają i mają ładny połysk. Minimalnie należy go trzymać na włosach 1,5 h jednak lepszy efekty uzyskamy gdy potrzymamy go dłużej a nawet całą noc ja trzymam średnio 3 h ponieważ włosy myję wieczorem. Nakładanie oleju codziennie myślę ,że nie jest odpowiednie ponieważ włosy stają się oklapnięte i już tak ładnie nie wyglądają, najlepszym rozwiązaniem będzie nakładanie go raz w tygodniu a przy włosach bardzo przesuszonych 2 razy w tygodniu, mówi się ,ze od przybytku głowa nie boli jednak w tym przypadku powiedzenie to się nie sprawdza. Byłam posiadaczką olejku tej firmy już dokładnie nie pamiętam ale wiem ,że był z  cytryną i on już tak fajnie w moim przypadku się nie sprawdzał, ale każdy ma inne włosy u jednych olejek kokosowy się nie sprawdza a u innych tak, musimy metodą prób i błędów znaleźć ten odpowiedni dla nas ;), a jeśli skończy nam się serum na końcówki to możemy w zastępstwie użyć tego produktu i również będzie chronił nasze włosy.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi