sobota, 29 grudnia 2012

Olejek kokosowy oriflame

Witam, dziś mowa o produkcie, który od dłuższego czasu znajduję się na rynku a mianowicie olejek kokosowy z oriflame ,z upływem lat zmieniła się tylko szata graficzna. Ma 15 ml a jego stała cena wynosi 6,90 zł a w promocji 3,90 zł myślę, że stała cena jest za wysoka. Produkt używamy na ciepło, jednak nie podgrzewamy go w mikrofalówce tylko wlewamy do szklanki ciepłą wodę i wkładamy tubę na minutę do szklanki.
Używałam go na cztery sposoby :

  1. Sposób jak na opakowaniu czyli przed umyciem głowy nakładamy na mokre włosy na minutę po czym spłukujemy i myjemy włosy szamponem. Ten sposób nie przypadł mi do gustu efekt mi się nie podobał włosy słabo się układały.
  2. Sposób bez spłukiwania, po umyciu włosów, spłukaniu odżywki nakładałam na włosy od połowy ich długości. Efekt mi się podobał włosy w porządku się układały.
  3. Na sucho, małą ilość wylewałam na dłonie i wgniatałam we włosy, ładnie pachniały ;) , fajniej się układały, nie obciążał.
  4. Jako serum na końcówki.

*Za każdym razem używałam olejku na ciepło.
 
Jeśli chodzi o wspólne efekty wszystkich sposobów to:

- włosy były miękkie
- błyszczące
-zapach delikatnie utrzymywał się na włosach ( przy sposobie nr 3 najintensywniej)
- nie obciąża

Mi najbardziej, do gustu przypadł sposób nr 3 , jedna tubka starczyła mi na kilka użyć , co jakiś czas wracam do tego produkty między innymi ze względu na promocje oraz sentyment, nie robi efektu wow ale dla osób, które nie mają problemu z włosami spiszę się ok.


1 komentarz :

  1. Zawsze używałam go na gorąca i efekt był taki sobie, ale nie wpadłam na to, że można używać go tak jak opisałaś w sposobie nr 3, muszę dzisiaj spróbować, bo jeszcze mam 2 buteleczki w domu;)

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi