wtorek, 18 grudnia 2012

Maska do włosów ziaji


Witam , dzisiaj post jest poświęcony masce do włosów z ziaji ,która jest przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych kosztuje około 9 zł a jej pojemność wynosi 200 ml , na rynku występuje wiele produktów kakaowych tej marki jednak ta maska nie pachnie jak krem do twarzy z tej serii lecz wyczuwalny jest kokos, zapach utrzymuje się na włosach. Maskę należy trzymać od 3-5 minut jednak gdy przytrzymamy ją dłużej nie obciąża nam włosów , ułatwia rozczesywanie, nawilża. Producent informuje nas ,ze gdy mamy przesuszone końce możemy kosmetyk na nie stosować , robiłam to przez krótki czas więc trudno mi określić czy było skuteczne, ponieważ zaczęłam używać serum na końcówki.  Tak jak już wcześniej wspominałam zwracam uwagę czy włosy po danej masce bardziej uwydatniają mój skręt i przy tej jestem zadowolona, nie od razu zapałałam miłością do tego kosmetyku jednak po kilku użyciach spodobało mi się jego działanie. Dostępny tez jest szampon i odżywka , produkty te możemy znaleźć w osiedlowych drogeriach, mimo ,że Ziaja występuje w Rossmanie nie ma jej tam chyba.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi