sobota, 3 listopada 2012

Rimmel Match Perfection


Witam was ponownie dzisiaj chce wam przedstawić produkt do twarzy a mianowicie podkład w żelu z rimmel. Słyszałam wiele niepochlebnych opinii na temat podkładów tej firmy jednak postanowiłam wypróbować ten produkt trafiłam na promocje i kupiłam ten podkład za 19,99 zł a regularna cena to 29,99zł . Już po pierwszym zastosowaniu pozytywnie mnie zaskoczył odcień (najjaśniejszy 100 ivory) był dla mnie odpowiedni i chyba jeszcze żaden podkład nie dopasował się do mojej jasnej cery jak ten. Jeżeli chodzi o nakładanie to najlepiej sprawdzą się nasze palce a jeśli chodzi o pędzle to najlepiej sprawdzą się języczkowe. Po jego nałożeniu nie jest konieczne nałożenie również pudru matującego. Na mojej twarzy trzymał się około 7 godzin wtedy kiedy byłam w szkole , spowodowane jest to tym ,że często na lekcji się podpieram ;) natomiast w weekendy trzymał się o wiele dłużej. Starczył mi na 3 tygodnie i myślę ,że to jest to jedyna rzecz do której mogę się przyczepić jednak cena jest przystępna więc jeszcze nie raz do niego powrócę. Zaletą tego produktu jest również opakowanie, łatwo jest wydostać resztki podkładu. Obecnie używam innego podkładu z tej firmy jednak nie jest on tak dobry jak jego poprzednik.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lipstick

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi